تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

دیروز سرم درد میکرد

وای دیروز نمیدونید چه سر درد بدی داشتم . از صبح شروع شد تا شب که خوابیدم بازم سرم درد 

 

 میکرد . خودم فکر کنم سر دردم عصبی باشه . تا الان به خاطرش دکتر نرفتم . بعضی وقتا میاد 

 

 سراغم . 

 

دیروز از ساعت ۱۱ صبح کم کم جلوی چشمام نور زدگی افتاد . همیشه همینطوری شروع 

 

 میشه . دیدید که آدم به یه لامپ نگاه میکنه جلوی چشم آدم چطوری میشه ؟ همونجوری 

 

 میشم . کم کم نور زدگی بیشتر میشه و دیدم شکسته ٬ شکسته میشه . بعدشم دیدم به 

 

 پایین یا سمت چب دچار مشکل میشه . خیلی بده . الان که دارم بهش فکر میکنم بازم حسش 

 

 داره میاد سراغم . بگذریم . بعدش درد شدیدی از پشت چشمام شروع میشه و کم کم میرسه 

 

 به دو طرف سرم قسمت گیجگاه . دردش واقعا غیر قابل تحمله . دیروز تا شب همینطوری درد 

 

 داشتم . هیچکاری نتونستم بکنم . فقط با همون درد اومدم نظراتمو تایید کردم . کل روز رو روی 

 

 تخت چشمامو بسته بودم . اینطوری برام بهتره . بهتر میتونم تحملش کنم . شب که اعلا اومد  

 

٬ در اتاقمو زد . نمیدونم چیکار داشت . گفتم بیا تو . اومد دید دستم جلوی چشمامه . گفت چی 

 

 شده ؟ گفتم سرم .  گفت بازم سرت درد میکنه . سرمو تکون دادم . گفت قرصی ٬ چیزی 

 

 خوردی ؟ 

 

 گفتم استامینوفن پیدا نکردم  . گفت نداریم ؟ الان میرم برات میگیرم . رفت گرفتو اومد . دو 

 

 تا خوردم . کدئین بود . هیچی خوردمو خوابیدم . تا امروز که ساعت ۱۱ بیدار شدم . عجیبه 

 

 واقعا . 

 

 استامینوفن کدئین  اینقدر قدرت داره ؟ هیچکس نیست به دادم برسه . اعلا که نیست . خودمم 

 

 که زیاد بیرون نمیرم . فرشته هم که نیست . واقعا پدر و مادرا چرا بچه دار میشن ؟ البته نه 

 

 همشونا  . پدر و مادر هایی مثل فرشته و اعلا .  

 

تو همون شرایط اعلا میگه اینقدر فکر و خیال نکن . داری هم خودتو عذاب میدی ٬ هم منو . تو  

 

دلم  گفتم خوبه حداقل تو هم داری عذاب میکشی . فرشته که داره راحت زندگیشو میکنه .  

 

نمیدونم ٬ یعنی بهشت زیر پای همه مادرهاست . مادرهایی مثل فرشته . چه بهشت الکییه 

 

 پس .  

  

 

خوشحالم که آبجی وروجکم از سفر برگشته . دلم براش خیلی تنگ شده بود .  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
م. چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://sosol2.blogsky.com

بمیرم برات
چه وبلاگ باحالی داری.

مرسى از اینکه اومدین .

مسافر چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

به نام خدا
عزیزم نگرانت شدم
خواهش میکنم یه دکتر برو

سلام مسافر عزیز

مرسى که نگران منى . ولى نگران نباش .
معمولا خودش خوب میشه .
مرسى که اومدى .

مسافر پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

به نام خدا
آرا جون
من مطلب زیر رو از سایت پزشکان بدون مرز برداشتم
امیدوارم به دردت بخوره عزیزم
انواع اصلی سردرد :
۱ ـ‌ میگرن کلاسیک : معمولاً پانزده تا سی دقیقه قبل از شروع این نوع سردرد، علایمی مثل ظهور نقاط نورانی در جلو چشم، تاری دید و منگی پدیدار می شود؛ آرام آرام با از بین رفتن این علایم سردرد یک طرفه ای به صورت مبهم و در یک سمت ناحیه گیجگاهی ظاهر می شود، به تدریج شدت درد افزایش می یابد و سردرد حالت ضرباندار به خـــود می گیرد، در این مرحله بیمار رنگ پریده و دچار تهوع و استفراغ شدیدی می شود؛ بسیاری از بیماران در این مرحله ترس از نور پیـــدا می کنند و ترجیح می دهند در اتاق تاریک استراحت کنند و پاره ای دیگر تعریق شدید و تکرر ادرار پیدا می کنند. درد بین چند ساعت تا یک روز طول می کشد و بالاخره بیمار به خواب فرو می رود. پس از اینکه بیمار از خواب بیدار شد، سردرد تسکین می یابد. این نوع سردرد در زنان بیشتر دیده می شود و استعداد ارثی به بروز حملات در بین افراد وجود دارد.
ـ سردرد عصبی: تقریباً ۹۰ درصد از بیماران مبتلا به سردرد دچار این نوع سردرد هستند. علت پیدایش این نوع سردرد، انقباض عضلات کاسه سر، گردن، شانه و صورت بوده و مهمترین دلیل پیدایش این انقباض ها، هیجانات عصبی است. درد معمولاً از ناحیه پیشـــــانی، گردن یا شانه شروع می شود و به تــدریج تمام کاسه سر را فرا می گیرد. این درد ماهیت فشاری داشته ولی خاصیت ضربانی ندارد. بیمار از اینکه سرش سنگین است شکایت دارد، ممکن است تهوع پیدا کند اما به استفراغ دچار نمی شود.
۳ ـ سردرد به علت عفونت مننژ (پرده های مغزی): درد در این بیماران به صورت فشرده بوده و تمام سر را فرا می گیرد، با استراحت کاهش می یابد و با حرکت تشدید می شود. وجود علایمی چون تب و سفتی گردن به تشخیص کمک می کند.
۴ ـ سردرد به علت تومورهای مغزی: این نوع سردرد ها معمولاً متناوب بوده و در اوایل صبح شدیدتر است، بیشتر ماهیت حمله ای دارد، با حرکت سر، بلند کردن بار، عطسه و به خصوص سرفه تشدید می شود. معمولاً سردرد همراه با اختلالات خواب همراه است و گاه بیمار به علت سردرد از خواب بیــــــدار می شود.
۵ ـ سردرد به علت فشار خون بالا: سردرد در این بیماران، معمولاً‌ زمانی ظاهر می شود که فشارخون حداکثر به حدود ۲۰۰ و فشارخون حداقل به حدود ۱۲۰ میلی متر جیوه رسیده باشد؛ این نوع سردرد غالباً در ناحیه پس سر متمرکز بوده، و با درمان فشارخون در اکثر موارد از بین می رود.
۶ ـ سردرد ناشی از بیماریهای چشم: عیوب انکساری چشم ، سبب پیدایش سردردهای مکرر در ناحیه پیشانی بخصوص به هنگام مطالعه یا تماشای تلویزیون می شود ، اما سردرد ناشی از آب سیاه با چشم درد شدید همراه بوده و معمولاً در ناحیــه پیشانی متمرکز می شود و اغلب با تهوع و استفراغ همراه است.
۷ ـ سردرد ناشی از بیماریهای سینوس: سردردهای ناشی از التهاب و عفونت سینوسها اغلب در ناحیه پیشانــــی متمرکز می شود؛ این دردها با حرکت سر و دراز کشیدن تشدید می شود و پس از بیدار شدن از خــواب به حداکثر شدت خود می رسد؛ این سردردها با درمان التهاب یا عفونت سینوس ها مرتفع می شوند.
۸ ـ سـردرد ناشی از عفونت های دندانی‌: این نوع سردرد ها غالباً از ناحیه صورت شروع و بتدریج به تمام کره سر منتشر می شود و با درمان عفونت دندانی، درد از بین می رود.
۹ ـ سردردهای آلرژیک: این نوع سردردها متعاقب تماس فرد بیمار با ماده حساسیت زا ایجــــاد می شود؛ معمولاً همراه با این نوع سردرد سایر علایم حساسیت مثل احتقان بینی، آبریزش از بینی ، سرفه، عطسه و گاهی اسهال دیده می شود وکنترل حساسیت معمولاً به کنترل سردرد منجر می شود.

گندم پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
ارا برو دکتر!
میری یا؟؟؟!
اعصاب ندارماااااااااااااااا
برو دستِ کم نگیرش...خواهشا برو دکتر...

سلام
ولش کن بابا
هر یکى ، دو ماه پیش میاد ، همون فکر کنم میگرن باشه ، مسافر زحمت کشید برام پیدا کرد .
خودتو نگران نکن .

مسافر پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

به نام خدا
مرد را اگر دردی باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است
اگه قابل باشم از ته دلم دعا می کنم دیگه نیاد سراغت عزیزم
نمی دونم چرا انقدر دوستت می دارم

فکر کنم چون توی جوابیدن مهربونی
بعضی ها تو جوابیدن انقدر یخن که دستم نمی ره به
نطر دادن

مرسى ، شما لطف دارى .
مرسى از اینکه اون مطلب رو برام گذاشتى .
مرسى که به منم فکر میکنى .

آقاپسر پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.aghapesar.ir

سلام داداشی ... ، منم سر دردام تقریبا همین حالتیه که میگی ، منتها من بیشتر تکرار میشه مثه دیروز ! ... ، آقا داداش اول که یه دکتر برو که هم خیال خودت راحت بشه هم حداقل کسایی که اینجا واست نگرانن ... خود خواه نباش بچه !!! (تریپ داداش با جذبه ! که اصلا بهم نمیاد ...)
بعد اگه میگرن بود ، من خیلی از مسکن ها رو امتحان کردم... اگه میخوای زود اثر کنه و آروم بگیره ... ۲۰ تا ۳۰ تا قطره استامینفون کودکان بریز توی نصف لیوان آب قند حل بشه و بخور ... بعدم حتما بخواب که خوابت ببره ... (اثرش از هر آرامبخش و مسکنی سریعتره ، عوارضی هم نداره) خیلی زود اثر میکنه ولی اثرش معمولا کوتاهه باید بخوابی ... میگن میگرن معمولا دارو نداره ... ولی اینایی که میگم بی اثر نیست ،سعی کن اگه با موبال زیاد حرف میزنی کمش کنی ، اگه هم نه که هیچی ... ، نور زیاد هم برات سمه ! ، پنیر هم اگه میخوری سعی کن یا نخوری یا کمتر بخوری (خیلی موثره) ، چیزای کافئین دار مثه نوشابه و نسکافه و اینا هم نخور ! شاید کوتاه مدت آرومت کنه ولی دکتر بهم گفت تو طولانی مدت شدت دردت رو بیشتر میکنه)
دکتر هم خواستی بری خودت بهتر میدونی ولی دکتر منوچهر روحانی هستش که من میرفتم پیشش هم دارو بیخودی بهت نمیده(این چند دفعه ای که رفتم کلا 2 تا دارو بهم داد و این قطره هم پیشنهاد اونه ولی راهنمایی هاش که بعضی هاش رو گفتم واقعا موثره) هم واقعا تشخیصش خوبه ... معمولا نوبتهاش طولانیه ولی بیمارستان راحت تر میتونی وقت بگیری ... مطبش خیابون میرداماد نرسیده به میدون محسنیه ... بیمارستان هم خواستی بیمارستان مهر صبح روزهای زوج هستش خودش فک میکنم ، ولی قبلش باید بزنگی نوبت بگیری ... اصراری ندارم دکتر بری چون خودمم زیاد خوشم نمیاد از دکتر و بیمارستان رفتن ... ولی الان با اختیار خودت برو که یه روز به خاطر شدتش دردش "مجبور" نشی بری داداشی...

مراقب داداشم باش ...
خوب باشی ...

سلام داداش

جذبه ت منو گرفت اساسى !
چشم ، یه دکتر میرم . ولى هر موقع حالشو داشتم

نسکافه و نوشابه دوست ندارم ولى عاشق پنیرم . سخته نخورم .
مرسى که با این شرایط بازم بهم سرزدى . مرسى

مهدی ؟؟؟ پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://takpesar.persianblog.ir

آرا جون یه سری به دکتر بزن حتما
منم یه کم سرم درد می گیره ولی عصبیه قرص اعصاب راحتم می کنه اما تو قرص اعصاب نخوریا عادت کنی خیلی بده عین معتادا می شی .
مامان منم حسرت اینکه یه بار بهش بگم مامان به دلش موند.
بگذریم حتی خوابشم نمی بینم اینقدر دعا دعا می کنم ببینمش بگه منو بخشیده یا نه ؟؟؟

مرسی داداش مهدی

برات آرزو میکنم که خوابشو ببینی .

مسافر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

به نام خدا
آرا جونم
چرا ساکتی؟
صبر برای خوندن مطلب جدیدت برام سخت شده

سلام مسافر عزیز

دیگه نمیتونم بنویسم . مرسی از این همه لطفی که بهم داشتی .

مسافر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

به نام خدا
تو قسمتی از وجود خودمی و ما همه از اوییم

اگه بهمون بگی چرا خوشحال میشیما

دلم گرفت

نگو دیگه حوصله ی چشم های منتظرمونو نداری

ولی همین که جوابمونو می دی.خدا رو شکر

دلیلشو نوشتم مسافر عزیز . خستم

سارا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

ببین برای این سردرد دیگه کدئین نخور چون اعتیاد میاره. تو باید موقعی که حس می کنی باز داره این نوع سر دردت شروع میشه قرص آکسار بخوری. یه قرص خارجی هم هست به اسم تالفلگؤت که اگه دیدی آکسار فایده نداشت اون رو بخور آکسار و هر 8 یا 4 ساعت می تونی بخوری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد