تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

بازی گندم

ببخشید گندم جون دیر شد 

 

 قبل از اینکه شروع کنم به نوشتن جواب سوالها از امروز بگم که من و اعلا رفتیم لوازم ورزشی  

 

عمو پیروز . مغازه شیکی جمع و جور کرده . من از مغازه اش یه کلاه ورداشتم . اعلا هر چی  

 

خواست حساب کنه نگرفت . دمش گرم . عمو رو دارین ، با اون موهاش .به زور کلی چیز میز که  

 

بهشون میزنه ، یه مدلی ازشون در میاره . مثل موهای من که نیست . دلم براشون تنگ شده 

 

بگذریم . 

 

سوال 1. دلیل انتخاب اسم وبلاگ : چون خواستم در مورد زندگی خودم بنویسم انتخابش کردم .  

 

سوال 2. دلیل انتخاب اسم مستعار : اسم خودمه .  

 

سوال 3. پنج وبلاگی که میخونم :  

 

۱. ارتعاشات مغز یه دختر وروجک . آبجی وروجک جونم  

 

۲. من ُ تنهائی هام . آبجی گندم جون 

 

۳. Black Love . آبجی رومینا عزیز 

 

۴. آقا پسر . داداش جونم  

 

۵. میخوام دنیا نباشه ، اگه اس اس نباشه . داداش میثم استقلالی  

 

سوال 4. پستی که همه ی عقایدم رو توش نوشته باشم : هنوز ننوشتم . 

 

سوال 5. مشکلی که با بچه های وب حل کردم : این بود که الان حداقل میتونم با افراد دیگه به  

 

صورت غیر مستقیم ارتباط برقرار کنم . مرسی از همتون . 

 

سوال 6. پنج نفری رو که باید دعوت کنم : سختمه  

 

دلم واسه آبجی وروجکم تنگ شده . پس کی مینویسه ؟   

 

فعلا

نظرات 4 + ارسال نظر
patina یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
وبلاگ نازی داری
میشه منم بشم جزو آبجیات
به وبلاگ منم سر بزن
من داداشی ندارم

سلام

مرسی از نظر لطفتون

خیلی خوشحال میشم اگه این اتفاق بی افته

patina دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://patina.blogsky.com

سلام آرا جان
خوبی داداشی؟
میخواستم بپرسم میتوونم نظرتو که تو بلاگم دادی تایید کنم یا نه؟
آخه یه کم به نظرم خصوصی اومد

از نظر من ایرادى نداره .

گندم دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام آرا جونم
به خدا اومده بودم خونده بودم!
منتها وقت نکردم بعدش گفتم دیر به دیر میای نت! وقت دارم تا بیام نظر بزارم!!!!
ممنونم خیلی که بازی رو انجام دادی!
واقعا در مورد من اینجوری فکر میکنی؟؟!

سلام گندم

باور میکنم

معلومه که در موردت اینجروی فکر نمیکنم

vo0ro0jak چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

الهی دورت بگردم که انقدر مهربونی.یه دونه یی آرا.خیلی خیلی میدوستمت

خدا نکنه . مرسی . منم دوستت دارم آبجی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد