تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

خوندن کتاب

سلام 


ببخشید دیروز چیزی ننوشتم . از پریروز دارم یه کتاب میخونم که دیشب تموم شد . کتاب میشل


استروگف از ژول ورن . من عادت دارم اگه یه کتاب رو شروع کنم حتما باید تا آخرشو بخونم تا آروم


بگیرم .


کتاب قشنگی بود . مال دایی فرزاد بود . فکر میکنید قیمتش رو چند نوشته ؟ 240 تومان . چند


سال پیش این کتاب رو خریده بود . همه ی وسایلشو تمییز نگه میداره این دایی فرزاد . مثل نو 


میمونن وسایلش . با صلیقه ست .  


خیلی حالم گرفته شد . وروجک جون چند وقت نیست . عادت کردم هر موقع نظرات رو نگاه کنم


اسمشو ببینم . 


امشب شام دعوتیم خونه حاجی اینا . عمه و عمو پیمان و عمو پیروز هم هستند . دوست ندارم


برم اونجا . ولی میدونم اعلا منو میبره .

 

فعلا 


راستی   عیدتون مبارک 

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
خوش به حالت آرا!
راستی رمان بود؟؟!
جالبه برام! اگه ی وقت حوصلشو داشتی ی ذرشو به صورته خلاصه بنویس!! البته اگه حوصله داشتی..

راستی شرمندم کردی!! که منو بخشیدی!! از بزرگواریت بود!!
عیدِ شما هم مبارک باشه داداشی...

سلام

چرا خوش به حالم ؟!

آره رمانه .

حالا اگه حوصلشو داشتم چشم .

خواهش میکنم . به هر حال بخشش از بزرگوارهاست

مسافر جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

به نام خدا
آرا جان نمیشه لطفا جمله های کلیدی یا متن های قشنگی که در کتاب ها یا جاهای دیگه
می خونی علاوه بر خاطرات قشنگت در وبلاگت قرار بدی تا ما هم
البته یه پیشنهاده از من حقیر
شما هر جور صلاح می دونی
ممنونم

سلام مسافر عزیز

چشم . ایده قشنگیه . حتما در پست های بعدیم از این جور متن ها هم استفاده میکنم .

خواهش میکنم . شما بزرگواری .

خوشحال شدم اومدی . مرسی

گندم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

سلام
بازی رو انجام دادم! شما هم به ی بازی دعوتید!
به قوله خودت بدو بدو من خسته شدم!!

دعوتتو قبول میکنم

vo0ro0jak چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

عید توام مبارک داداشی.فدات بشم من که گفتم برمیگردم.قول میدم از این به بعد حتی تو سفرم برات کامنت بذارم.این سری یکم تنبلی کردمو به نت وصل نشدم تو سفر.چون خیلی کار داشتم.ولی از سفر بعدی حتما اینکارو میکنم.مطمئن باش داداشم
کتاب میشل استروگوفم خیلی قشنگه من چندسال پیش خوندمش.

مرسی که به فکر منی .

فرانک پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://faranak313.blogsky.com

سلام آرا. خوبی؟خوشحالم دوباره نوشتی. عیدت مبارک.
اگه کم سر میزنم ناراحت نشو. خداییش خیلی درگیرم. وقت نمیکنم بیام نت...هیچ چیز مثل بیکاری آزارم نمیده. ولی الان خدارو شکر وقتم بدجور پره. اگه آپ کردی حتما خبرم کن.

مرسى که اومدى . خوشحال شدم .

ناراحت نشدم ، فقط فکر کردم شاید فراموشم کردى !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد