تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

هیچی ندارم بگم

یه خبر . عمو پیروز قراره بعد از عید فطر فروشگاه لوازم ورزشیش رو افتتاح کنه . دیشب اعلا گفت . 


هر کی نتونه حال حاجی رو بگیره ، این عمو پیروز خوب میتونه . دمش گرم . مادربزرگ هم


پشتشه و ازش حمایت میکنه . حاجی هم هیچ کاری نمیتونه بکنه . حقشه  


راستی من خیلی سیاوش قمیشی دوست دارم . گوش میدید ؟  رضا صادقی هم دوست دارم .


اینا واقعا از ته دل میخونن . سبک خوندنشونم دوست دارم . مخصوصا آهنگ جزیره سیاوش


قمیشی رو . صداشون پر از غمه . نیست ؟

 

هیچی ندارم بگم . . .  


این بازیه هم خوب بودا . حداقل به آدم موضوع میده واسه نوشتن . 


دیگه چی بگم ؟ برای وروجک جونمم آرزویه تموم شدن شرایط سختشو میکنم و امیدوارم که هرچه


زودتر روحیه اش بشه مثل قبل . شاد و شنگول شه .

 

راستی  طبق فالی که بیتا جون برام گرفت من یه همچین آدمی هستم . : من حاضرم همه


چیزمو دور بریزم جز بچه هامو . جالبه نه ؟ من تو سوالش جوجه رو انتخاب کرده بودم .


اگه دوست دارید مال خودتونم بدونید برید وبلاگش . آخرین لینک شده  ( دختر جنوب )

 

دیگه چیزی ندارم بگم . تا بعد 

نظرات 5 + ارسال نظر
vo0ro0jak پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

آرا جونم معذرت واسه چی داداشی.همه چیزو نوشتم.
الهی دورت بگردم که برام آرزو میکنی روزام روشن بشه.دلم برات تنگ میه زمانی که تهرانم و نمی تونم بیام نت آرا.ولی قول میدم از کافی نت بیام بهت سر بزنم.
دیدی چقدر شبیه منی و زود متوجه شدی که یه اتفاقی بین منو آقا خرسه داره میوفته؟؟؟تو داداش یکی یه دونه ی منی آراااااااااااااااااااااااا

سلام وروجک جونم .

مرسی که تو همه شرایط به فکرمی .

آره ُ منو تو حسمون نزدیکه . مرسی

گ پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

سلام
اوهوم عاشقه صدای قمیشیم! الان یادم نی جزیرش کدوم آهنگه!
بابا بچه دوست!
بنده اسب و انتخاب کرده بودم! یعنی به همسرم خیلی وفادارم٬!
هیچ وقت از این منظر به خودم نگاه نکرده بودم!
به هر حال ما اینیم دیگه!
راستی من میدونم داداشم مهربونه منو میبخشه!
مگه نه!؟
بابا ایها الناس یکی بیاد به داد من برسه!

آره . قراره بچه دوست باشم .

خوبه که به همسرت وفاداری

باشه بابا . مردم رو دور خودت جمع نکن ٬ بخشیدمت .

گندم پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ق.ظ

یووووووووووهوووووووووووووووووووووو!

مسافر جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

به نام خدا
سلام
منم چیزی ندارم برات بگم
برام دیگه آشنایی
به یادتم
ممنونم

سلام .

خوشحالم که باهاتون آشنا شدم .

منم به یادتون هستم .

مرسی

آقاپسر جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.aghapesar.ir

عیدت مبارک داداشی ...

عید شما هم مبارک داداش جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد