تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

جمع بندی

سلام به همه . 

 

مرسی از اونایی که اومدن و اونایی که نیومدن . اونایی که نظر دادن و اونایی که نظر ندادن . 

 

خیلی خوشحالم کردید . نظراتتون رو تائید نمیکنم چون چیزی جز تعریف از خوبی های من نبود و  

 

منم آدم خاکی هستم  . 

  

فقط همین رو بگم که  از نظراتتون فهمیدم که من خیلی خوشگلم و موهام خیلی قشنگ بود  

 

قبل  از اینکه از ته بزنمشون ( اینو تقریبا همه گفتن  ) .  

 

به هر حال نمی دونم نظرات رو تایید کنم یا نه ؟ 

 

اگه دیر نوشتم واسه این بود که همه بیان . 

 

امشب شام قراره برم خونه بابایی . دایی قراره بیاد دنبالم .  نمیدونم خاله اینا هم هستن یا  

 

نه ؟ اگه شب اومدم و حال داشتم براتون مینویسم .  

 

فعلا .

نظرات 3 + ارسال نظر
vo0ro0jak یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

سلام آرا خواهش.من که کاری نکردم عزیزم.منم موهاتو دوست داشتم ولی عاشق تغییرم.اگه فیس بوک داشتی اونجا میدیدی که چقدر تو هر عکس عوض شدم.چون عاشق تغییر و تحولم.

سلام

مرسی

آره . تغییر و تحول باعث میشه حس کنی زندگی یکنواخت نیست .

رومینا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

موفق باشی آرا جون
منتظریم تا بیای
امیدوارم بهت خوش بگذره
جای منم خالی کن

بهم خوش نگذشت .

ولی مرسی.

آقاپسر دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ http://www.aghapesar.ir

سلام

خوبی داداشی ؟

به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم ... خوشحال میشم اگه سر بزنی و شرکت کنی ...

مراقب داداشم باش ...

سلام

مرسی

حتما شرکت میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد