تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

تنهایی من

زندگی آرا ٬ تنهاترین پسر دنیا

نظرتون در مورد من

سلام .  

 

از روی بیکاری و نداشتن هیچ برنامه ای جز اونی که گندم خانم میدونه  وهمچنین اینکه هیچ  

 

اتفاق خاصی برام رخ نمیده که بخوام بگم براتون ٬ تصمیم گرفتم نظرتون رو در مورد خودم  

 

بفهمم .  

 

ازتون خواهش میکنم ٬ خواهش میکنم وقتی این پست رو خوندید نظرتون رو در مورد من  

 

بنویسید . 

 

به هیچ عنوان ناراحت نمیشم حتی اگه بهم فحش هم بدید .  

 

هر چی میخواین بگید . مثلا اینکه من یه آدم لوس و ننر هستم یا اینکه یه آدم ضعیفم که نمیتونه  

 

با مشکلات رو به رو بشه و یا اینکه من خیلی خوشگلم   و موهام خیلی قشنگ بود  

 

وقتی هنوز از ته نزده بودمشون و . . . 

 

                                                  منتظرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد